راهنمای قدم به قدم Metro Last Light تمام فارسی بخش 2
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 2523
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی

به راحتی می توانید از دید دشمنان مخفی بمانید، اگر علاقه ای به ایجاد سر و صدا ندارید یا اینکه می خواهید بازی را به صورت مخفیکاری انجام دهید، بهترین کار استفاده از چاقوست که با اولین برخورد دشمنان را زمین گیر می کند. اگر دوست ندارید کسی را به عمد در طول بازی بکشید می توانید به صورت مخفیانه به آنها نزدیک شوید سپس با استفاده از گنداق چاقو به وی ضربه زده و او را بی هوش کنید.

 

واقعا" نیازی ندارد که دوباره خاطرنشان کنم که ماهیت کلی Metro Last Light ماندن در سایه و تاریکیست. همین نکته باعث می شود تا با رویکرد های مختلف بازی آشنا شده و از آنها به خوبی استفاده کنید. یکی از نکات مهم بازی این است که Artyom در اغلب موارد باید از نور و روشنایی دور باشد، اگر مجبور بودید از محیطی عبور کنید که توسط لامپ یا فانوس روشن شده اند حتما" منبع روشنایی را از بین ببرید. از نکات مهم در زمان از بین بردن منبع روشنایی این است که باید مطمئن باشید که در اطراف نگهبانی وجود نداشته باشد یا اگر وجود داشت به نحوی باید عمل کنید که توجه وی به عمل شما جلب نشود. اگر در مقابل چشمان نگهبان چراغ یا هر منبع روشنایی دیگر را خاموش کنید، این عمل به نشانه خطر بوده و وی زنگ خطر را به صدا در خواهد آورد. به دلیل آنکه Artyom نمی تواند دشمنان یا همان نگهبان های مرده(کشته شده) را جابه جا کند، باید منتظر شوید تا نگهبان به منقطه ای که فاقد نور و روشناییست (همان سایه) برود سپس او را در همان جا بکشید.

 

گاهی اوقات در طول بازی مجبور هستید تا با دشمنان به صورت مستقیم مبارزه کنید، در چنین شرایطی بهترین حالت ممکن استفاده از سلاح هاییست که کمترین صدا رو ایجاد کرده و در عین حال بیشترین تاثیر را داشته باشند.  در تمام مراحل اولویت با کلت است زیرا می توان از صدا خفه کن استفاده کرد و به راحتی تمام مراحل را پشت سر گذاشت. برای مسافت  های زیاد بهترین گزینه Machine Gun و برای طول( Range) کم هم شاتگان بهترین وسیله ممکن هستند. تمام دشمنان برای شما آیتم های مختلفی به همراه دارند که استفاده از آنها کمک بسیار زیادی برای بهبود شرایط Artyom است. استفاده از TNT بهترین گزینه برای نابود کردن دشمنان است، بخصوص زمانی که با تعداد زیادی از آنها رو به رو شده اید.

سلاح ها و تجهیزات ....

 از همان شروع بازی Artyom می تواند 3 نوع سلاح گرم مختلف برای نابود کردن دشمنان با خود حمل کند، انتخاب سلاح های مختلف بستگی به شیوع و سبک مبارزه ای است که بازیباز انتخاب می کند. اگر می خواهید همیشه در سایه باشید و فقط در موراد اضطراری با دشمنان مبارزه کنید بهترین انتخاب ها می تواند Pistol در کنار تک تیرانداز و شاتگان باشد.  اگر می خواهید به راحتی و در خفا Monester ها را نابود کنید بهترین انتخاب برایتان Rifle خواهد بود.

آیتم های مختلفی در محیط بازی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها دشمنان را نابود کرد، این ایتم ها را می توان از دو طریق به دست آورد. یکی از آنها این است که محیط گسترده بازی را جستوجو کنید. یکی از راحترین راه های به دست اوردن آیتم های مختلف کشتن دشمنان بیشتر است. با هر کشتار می توان آیتم هایی که آنها از آن استفاده می کردند استفاده کنید. راه دیگر خریدن آیتم های مورد نیاز از مراکز فروش است که به وفور در  ایستگاه های مختلف وجود دارد، هر چند آیتم های تنوع خاصی ندارند ولی مورد نیاز هستند و استفاده از آنها ضروریست.

 

از وسایل مختلفی برای نابود کردن دشمنان می توانید استفاده کنید، یکی از بهترین وسایل جانبی مورد استفاده خود من در طول انجام ماموریت ها چاقو بود که بهترین کارکرد را داشت. در حقیقت با این وسیله می توان به راحتی هر دشمنی را زمین گیر کرد، تنها نکته منفی در مورد چاقو میزان خطا رفتن آن است که بسیار زیاده بوده و در صورت خطا رفتن امکان شناسایی Artyom توسط دشمنان بسیار زیاد است. می توانید از نارنجک هم استفاده کنید ولی بهترین کاربرد نارنجک در مقابل توده عنکبوت ها و گروهان دشمنان است. هرگز این این وسیله برای نابود کردن یک دشمن استفاده نکنید، زیرا باعث می شوید تا دیگر دشمنان متوجه حضورتان شده و به سمت منبع صدا حرکت کنند.

صرفنظر از اینکه با چه روشی بازی را انجام می دهید، فرقی نمی کند که بازی را با حالت مخفیکاری انجام می دهید تا به صورت مستقیم با دشمنان مبارزه می کنید، نکته ای وجود دارد که باید مد نظر داشته باشید، آنهم این است که همیشه میزان پک های سلامتی و مهمات خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارید. با داشتن چنین آیتم هایی دیگر ترسی از  کشته شدن های پی در پی نخواهید داشت. داشتن آیتم (مهمات و پک های سلامتی) در Chapter آخر بسیار اهمیت پیدا می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.