راهنمای قدم به قدم Metro Last Light Part 4 (Chapter 2&3
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 2526
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی
پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : رضا میرزائی

Find The Dark One in The Gardens

Chapter 2 ;Ashes

منتظر بمانید تا به محل مورد نظر برسید، محلی برای کشف حقایق جدید. به دنبال Anna حرکت کنید، چراغ قوه خود را روشن کرده و مسیر را ادامه دهید. مسیر را به سمت دری که راه خروج از تونل (مترو) است ادامه دهید.

به دنبال Anna مسیر را ادامه دهید، در این مکان موجود یا دشمنی برای مقابله وجود ندارد، پس نگران نباشید، فقط اگر محیط و دور و اطراف را به خوبی نگاه کنید می توانید مقداری مهمات (Ammo)  بدست آورید. به سمت در بروید و آن را بازکنید، منتظر بمانید تا وارد تونل شوید.

به سمت راست حرکت کنید، اگر محیط را به خوبی نگاه کرده و جستوجو کنید، می توانید یکی از دفترچه خاطرات آرتیوم را به دست آورید.

به سمت نبردبان حرکت کنید، ماسک ضد گاز را آماده استفاده کنید، به سمت محل جدید حرکت کنید.

Anna را دنبال کنید، به هر مسیری که می رود، بروید، سعی کنید اگر فیلتر های گاز ماسک دیدید بردارید، زیرا در این مرحله به آنها نیاز خواهید داشت.

به محلی خاص خواهید رسید، آنا برای آنکه دید بهتری داشته باشد، بر روی صخره ای بلند جایگیری می کند، و شما برای پیدا کردن Dark One راهی می شوید. از نقشه برای پیدا کردن مسیر استفاده کنید، به محلی خاص (میدان مانند) می رسید، در آنجا هیولاها (دشمنان) به آرتیوم حمله می کنند، با آنها مبارزه کرده و نابودشان کنید، در این مسیر آنا شما را یاری می کند.

خودتان را برای دو موج بعدی از حملات آماده کنید، انها اینبار بیشتر و وحشی تر شده اند. بعد از کمی مبارزه آرتیوم زخمی شده و نیازمند مقداری Medkit(کمک های اولیه) است، از آن برای بهبود شرایط آرتیوم استفاده کنید.

مسیر را با استفاده از نقشه پیدا کنید، به سمت Dark One حرکت کنید، سعی نکنید به او حمله کنید، زیرا بیشتر  سعی می کند از دست آرتیوم فرار کرده و پنهان شود.

به سمت او رفته و از وسایل (سلاح هایی) که برد کوتاهی دارند استفاده کنید، منتظر به نمایش گذاشته شدن میان پرده بشوید.

Follow Pavel And Avoid detection

بعد از دیدن میان پرده و کشته شدن مامورین نازی توسط Pavel بازیباز کنترل آرتیوم را در دست می گیرد، آنهم تنها با یک چاقو در دستانش. منتظر بمانید تا پاول سر پوش محل ورود را بردارد، وارد لوله فاضلاب شوید.

بدنبال پاول حرکت کنید، در این قسمت مهمات و سلاح گرمی در اختیار ندارید، از اول این Chapter باید بدانید که هدف از این بخش پنهان ماندن از دید دشمنان است، هر موقع احساس خطر کردید، بایستید تا خطر برطرف شود.

با پاول حرکت کنید، و از سایه خارج نشوید.اگر دشمنی آرتیوم را ببیند، بدین معنیست که شما شناسایی شده اید و باید مرحله را از آخرین CP شروع کنید.

به دنبال پاول حرکت کنید، به محلی که نشانگر نقشه نشان می دهد حرکت کنید .

در هر بخش از این مرحله باید بصورت خمیده و با احتیاط حرکت کنید، به گفته های پاول گوش بدهید.بعد از رسیدن به آسانسور و روشن شدن چراغ به گفته های یکی از زندانیان گوش بدهید، یکی از نگهبان ها برای رسیدگی به موضوع وارد محیطی که هستید می شود، او را با استفاده از چاقو بکشید یا بی هوش کنید.

به سمت پایین حرکت کنید(بپرید) یکی از نگهبان ها که مراقب زندانیان است را بکشید، او را بگردید و وسایلی که در اختیار دارد را بردارید. به یاد داشته باشید که با هر عملی در بازی می توانید به Achievement دست پیدا کنید.

مسیر را ادامه دهید، باید چراغ ها را خاموش کنید، مطمئن شوید که پاول هم ماموریت خودش را به خوبی انجام می دهد.

محیط را بگردید و وسایلی که پیدا می کنید را بردارید.

هدف اصلی شما رسیدن به دکمه کنترل است، وقتی به آن رسیدید، آن را فشار دهید.

بعد از این عمل از پله ها بالا بروید تا پاول هم به شما بپیوندد، می توانید گارد ها را بی هوش یا نابود کنید.

بعد از این قسمت پاول سلاحی به ارتیوم می دهد تا با استفاده از دشمنان را نابود کند.

Find The Exit To The Jail

به پیش بروید، تمام چراغ های پیش روی خودتان را خاموش کنید، زیرا باعث شناساییتان توسط دشمنان می شود. از وسایل موجود در محیط استفاده کنید.

مسیر را ادامه دهید، دشمنانی که دردسر ساز می شوند نابود کنید، چراغ ها را خاموش کنید.

منتظر دشمنان باشید ( آنهایی که در مسیر های مختلف حرکت می کنند) وقتی در مکان مناسب قرار گرفتن با استفاده از Pistol آنها را بکشید. می توانید با شلیک به چراغ های آویزان آنها را بشکنید.

اتاق هایی در محیط وجود دارد که می توانید آنها را گشته و دشمنان را بکشید و از وسایل آنها استفاده کنید.

می توانید محیط را جستوجو کنید و به زندانیان کمک کنید تا فرار کنند، با گشتن محیط می توانید آیتم های مختلفی به دست آورید.

حالا تمام این ماموریت را انجام داده اید، منتظر بمانید تا پاول به شما بپیوندد، به سمت مسیر تعیین شده حرکت کنید تا وارد محیط جدید شوید، Chapter 3 در این جا به پایان می رسد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.