پیشنمایش بازی The Witcher 3 ; Wild Hunt
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 2527
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی

The Witcher 3 ; Wild Hunt
CD Project RED
PC/PS4/xbox one
TBA 2014


به لطف موتور REDengine 3 شاهد مناظر بی‌نظیر در بازی هستیم که امکان ایجاد ارتباط و حس تعامل با Geralt را برایمان آسان‌تر می‌کند. همان طور که اشاره کردیم بازی به طور مستقیم ادامه ای بر The Witcher 2 ;Assassins of Kings است که همان المان‌ها را با بهینه سازی در زمینه‎هاس مختلف، برایمان بازگو می کند. اما این بار روایت شکار حیوانات وحشی به جای پادشاهان، Plot بازی را به خود اختصاص می دهد. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی خط‌های داستانی مختلفی است که برای آن در نظر گرفته شده است. در The Witcher 3 بازیبازها می توانند بازی را بر اساس 2 خط داستانی مختلف که در انتها ارتباط نزدیکی با هم پیدا می کنند شروع کنند، یکی از آنها تهاجم Nilfgaard به Northern Kingdom و دیگری Wild Hunt است که از مهم‌ترین ماموریت‌های موجود در بازی هستند و خط داستانی The Witcher 3 حول محوریت این دو روایت می چرخد.

سناریویی برای تمام فصول!

جهان در شورش و هرج و مرج قرار گرفته و دود آتش از گوشه کنار روستاهای نزدیک و دور به چشم می‌خورد؛ این جمله یکی از بهترین توصیف‌ها برای بیان احساسات یک جنگجوی میهن پرست است. اگر میهن خود را از دست دهید و یا اینکه بیم از دست دادن آن در هر لحظه صدها بار فکرتان را مشغول کند، چه حسی خواهید داشت؟ اگر فرمانروایی و تخت پادشاهیتان اینبار توسط گروه و اقوام مختلف تهدید شود چه کاری برای نجات آن انجام خواهید داد؟ آیا دست به دامن یک جادوگر همه فن حریف می شوید و برای آزاد کردن قلمرو خود جان فشانی می کنید؟ این بار باز هم قلمرو Nilfgaard مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است و از مرزهای آن، ویرانی به سمت مرکز این پادشاهی حرکت می کند. اکنون زمان مناسبی برای غارتگران و آشوبگرانی است که همیشه سعی کردند پادشاهی سرزمین های شمال را از پایه سست کنند...زمان غارت پادشاه فرا رسیده است.

Geralt دوباره ناجی سرزمین شمال می شود و درخواست کمک و یاری پادشگاه Nilfgaard را مبنی بر از بین بردن دشمنان قبول می کند اما پذیرفتن چنین درخواستی خطرات بسیار بزرگی به همراه دارد که در لحظه به لحظه زندگی Geralt تاثیرگذار هستند. هنوز کسی نمی تواند ادعا کند که پایان خوشی برای پادشاهی شمال و Geralt وجود دارد، زیرا این بازیباز است که تصمیم می گیرد چگونه در بازی نقش خود را ایفا کند. وجود روش های مختلف در انجام ماموریت‌ها، تاثیر مستقیمی بر پایان‌های بازی دارند که همین عامل زیباتر شدن بازی شده و ارزش تکرار آن را نیز بیشتر می کند. دنیای The Witcher Hild Hunt بسیار تاریک‌تر و عمیق‌تر از نسخه‌های پیشین ساخته شده است. تنها بخشی از بازی مربوط به درخواست کمک پادشاه شمال می شود و در باقی موارد بازیباز می‌تواند به ماموریت‌های جانبی و از همه مهم‌تر ماموریت ویژه (!) یعنی شکار وحشیان رسیدگی کند.

 

 

راویا را روایت کن!!

در جریان 2 نسخه قبل با روحیات و حوادثی که Geralt با آنها رو به رو بود، آشنا شده‌اید. در سومین نسخه که آخرین نسخه از سناریو Geralt Of Rivia است تمام ماجراها و اتفاقات زندگی جنگجوی تنها به تصویر کشیده می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر شده است که همگی حاکی از گسترده تر و بزرگ‌تر شدن بازی است. برای مثال می‌توان به قلمروهای مختلف که در بازی وجود دارند اشاره کرد که هر کدام از آنها تقریباً با نیمی از دنیای Open World نسخه‌های پیشین برابری می کنند. از آنجایی که بازی به صورت Open World ساخته می شود می‌توان انتظار داشت که NPC های زیادی در بازی وجود داشته باشند. تاکنون تایید شده است که بازی هیچ الزامی برای بازیباز ایجاد نمی‌کند و تقریباً آزادی مطلق در بازی وجود دارد. برای مثال هنگامی که ماموریتی را انجام می‌دهید، می‌توانید در حین انجام ماموریت مورد نظر، ماموریت‌های دیگری نیز به عنوان Quest های فرعی در فهرست ماموریت‌ها داشته باشید. هر یک از ماموریت ها در بازی تاثیرگذار هستند، برخی از آنها به حدی مهم و اساسی هستند که در پایان بازی نقش بزرگی ایفا می کنند. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی، شخصیت پردازی عمیق و شیوه‌ی روایت داستان است که الهام بخش غالب بازی ها شده است. اگر از ابعاد مختلف نسخه های پیشین راضی هستید، می توانید با The Witcher3 Wild Hunt دنیایی متفاوت برای خود رقم بزنید.

 

طبیعت در چنگال تو...

دنیای واقعی یکی از المان‌های مهم بازی به شمار می رود. چرخه شبانه روز هم با تمام ویژگی‌های طبیعی خود در بازی وجود دارد. می‌توانید برخی از دشمنان که مهم ترین آنها هیولای وحشی است را در شب شکار کنید در عین حال برخی از دشمنان هم به جای مبارزه در شب سعی می کنند Geralt را در روز شکار کنند. The Witcher 3 بازیباز را در انتخاب مسیرهای مختلف آزاد می‌گذارد؛ اینکه ماموریت‌ها را به چه شکلی و با چه رویکردی به سرانجام برسانید همگی بستگی به انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی دارد که بازیباز در مواقع ضروری اتخاذ می کند.

همین طبیعی و واقعگرا بودن بازی باعث می شود حس زنده بودن در Wild Hunt وجود داشته باشد. شاید سناریو و شخصیت پردازی بعد مهمی از بازی باشد ولی قطعاً نمی‌تواند تمام آنها را به خود اختصاص دهد. از این رو سازندگان توجه خاصی به گیم‌پلی بازی داشته‌اند. در این قسمت گیم‌پلی و المان های رایج همانند گذشته، RPG بوده و از عمق بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. کلیت گیم‌پلی بر اساس موقعیت‌هایی که بازیباز در طول مبارزات ایجاد می کند متغیر است. برای مثال اگر یک ماموریت را چند بار بازی کنید ممکن است با انجام فنون مختلف نتایج مختلفی بدست آورید. در حقیقت کلیت بازی به نحوی است که در هر موقعیت بتوان نتایج متفاوتی به دست آورد. هر یک از دشمنان و حتی دوستان در بازی برای خود قدرت‌های مخصوص به خود دارند دارند، برای مثال برخی از دشمنان از قدرت بالایی برخوردار هستند که مبارزه با آن‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

در این نسخه از بازی بخش جدیدی تحت عنوان Tutotial افزوده شده است که به بازیبازها اجازه می دهد دنیای بزرگ Witcher ها را جست‌ و جو کرده و خود را غرق آن کند. به دلیل بازنویسی مکانیزم کلی بازی، المان‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند. هر یک از این المان‌ها بر اساس نکات خاصی طبقه بندی می‌شوند. در بازی سیستمی تحت عنوان Sign Casting System وجود دارد که اجازه می‌دهد بازیباز از 5 Sign مختلف استفاده کند. جادوگری و استفاده از جادو در این بازی بهتر خواهد شد و عمق بیشتری به آن‌ها داده می شود، هرچند تاکنون شاهد تغییرات بنیادین نبوده‌ایم!!

آمیخته با نقاشی !!!

بازی از ساختار گرافیکی خوبی برخوردار است، البته تا جایی که در دموی‌های بازی به چشم می خورد!! در نسخه‌ی اصلی این عنوان از طراحی هنری خوبی برای ساختار کلی بازی بهره گرفته شده بود. در سومین نسخه از سری بازی های The Witcher تمام طراحی‌های دو نسخه پیشین به قوت خود باقی است. در این نسخه علاوه بر طراحی هنری خوب شاهد محیط‌های گسترده و متنوع هستیم که هر کدام از آن‌ها از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. در اغلب بازی های رایانه‌ای همواره در قسمت طراحی شخصیت‌های بازی، تنها به کاراکتر اصلی و چند تن از NPC ها که در بازی تاثیر زیادی دارند پرداخته می شود اما در مورد Witcher 3 این ماجرا صدق نمی کند، زیرا طراحان بازی اعلام کرده‌اند که برای تک تک شخصیت‌های حاظر در بازی مدل و استایل خاصی در نظر گرفته شده است.

موجودات و هیولاها نیز همانند تک تک شخصیت‌ها از طراحی خاصی برخوردار هستند. همان طور که اشاره کردیم بخش بزرگی از بازی را گرافیک و المان های بصری تشکیل می دهد از این رو همواره شاهد محیط‌های مختلفی هستیم. نکته بسیار مهم در این مورد توجه به جزئیات است که واقعاً جای تحسین دارند. برای مثال تنها بخش جنگلی بازی را نام می‌بریم که خود به بخش‌های مختلفی تقسیم می شود که از جزئیات بی شماری تشکیل شده است. می‌توان در بخشی از جنگل موجودات و هیولاهای خاصی را مشاهده و شکار کرد یا از درختان سنگین برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کرد. می‌توانید از المان‌های محیطی برای شکار بهتر استفاده کنید تا جایزه بیشتری به دست آورید. در دل بخش‌هایی از جنگل می توانید غارهایی را پیدا کنید که با تصاویر و اشکال مختلف تزیین شده‌اند. تصاویر حک شده بر روی دیوارها چه پیامی برای شما خواهند داشت؟


نظرات شما عزیزان:

پورتال ماه ترین
ساعت13:23---15 مرداد 1392
سلام مطالب خوبی دارید موفق باشید!


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.