پیشنمایش بازی The Witcher 3 ; Wild Hunt
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 2528
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی

 

شاید کمتر کسی را بشناسید که شناختی از سبک RPG به خصوص West RPG نداشته باشد، این سبک با عرضه عناوین جدید در 3 تا 4 سال اخیر با رشد چشمگیری مواجه شده است. دلیل‌های مختلفی را می‌توان برای رشد و پیشرفت این سبک بیان کرد که هر کدام بسته به عنوان و توجه سازندگان به آن، از درجه‌ی اهمیت خاصی برخوردار هستند. یکی از المان های اصلی سبک RPG گیم‌پلی است که مهم‌ترین رکن بازی را به خود اختصاص می دهد. عناوین مختلف و متنوعی در این سبک منتشر شده‌اند که هر کدام به نوبه خود بخشی از پیشرفت عناوین RPG را رقم زده‌اند. از سری بازی های Dragon Age تا فرانچیز Witcher هر کدام نقش بسیار پررنگی در این پیشرفت داشته‌اند. با تمام این اوصاف سری بازی‌ Witcher با ارایه المان‌های جدید که در چندین بخش مختلف قابل بررسی هستند، سهم بزرگی در سبک RPG دارند. روایت داستان به شیوه‌ای روان و گویا در کنار گیم‌پلی فوق‌العاده، معجونی خلق می کند که بسیار اعجاب آور است. این سری تاکنون با دو نسخه مهمان بازیبازها شده است، هر چند هر یک از عناوین این سری برای خود داستانی متفاوت داشتند اما به نحوی ارتباط محکمی بین هر دوی آنها وجود داشته و آن هم چیزی نبود جز شخصیت محوری بازی یعنی (Geralt of Rivia) که در هر دو نسخه با شخصیت پردازی فوقالعاده بازیبازها را مجذوب خود کرده بود. در هر قسمت از این سری شاهد اتفاقات و ماجراهایی هستیم که Geralt در دوره‌های مختلف زندگی خود با آنها رو به رو بوده است. حال باید شاهد هنرنمایی این جنگجو باشیم تا روایت آخرین داستان که خطرناک ترین آنها نیز هست را برایمان به شیوه‌ای جالب و هیجان انگیز بیان کنند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : رضا میرزائی

راهنمای قدم به قدم Metro Last Light Part 4 (Chapter 2&3



ادامه مطلب ...


 

کمپانی کاپکام(Capcom) به تازگی ویدئویی در مورد عنوان Dead Rising 3 منتشر کرده است که حاوی اطلاعات مختلفی در مورد سلاح ها و دنیای بزرگ بازییست. این بازی به صورت انحصاری بر روی Xbox One منتشر خواهد شد. در این ویدئو در مورد دنیای بزرگ بازی، سبستم لودینگ و ترکیب المان های دو نسخه پیشین با هم و خلق دنیای جدید در Dead Rising 3 اطلاعاتی داده می شود. 

در بازی شاهد گیم پلی روان و واقعیگرانه تر خواهیم بود، بازی شامل Player های مختلف همانند پلیس های جدید، زندانیان و بازیکنان فوتبال خواهد بود. البته لازم به ذکر است که در این بازی زامبی های مختلفی برای نابود کردن گیمر حضور دارند که تنوع آنها به بالای 10 نوع می رسد.
تاریخ دقیقی برای عرضه بازی ذکر نشده است، ولی انتظار می رود این بازی بعد از عرضه کنسول Xbox One که در کریسمس صورت می گیرد، منتشر شود.

http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/07/22/dead-rising-3-xbox-one-making-of-video-game/1

 



پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:عرضه Open GL4,4 و Open CL 2,0 ,Open,Open GL,Open GL 4,4,Open CL, :: 22:8 ::  نويسنده : رضا میرزائی

 

The Khronos Group(گروه سازنده) اعلام کرد که آنها نسخه های جدید و به روز شده ای از دو محصول خود به نام های Opne GL and CL را عرضه می کنند. هر دوی این محصولات برای گرافیک بهتر عرضه می شوند، بنا به اطلاعات عرضه شده در این سری از Open GL,CL ویژگی های جدیدی به کار گرفته شده است که باعث ایجاد گرافیک بهتری می شود.

بر اساس اطلاعات و تاییدی که شب گذشته در SIGGRAPH 2013 صورت گرفت هر دوی این محصولات در دسترس هستند و سازندگان می توانند از آنها برای به دست آوردن گرافیک های بهتر استفاده کنند، این محصولات به دلیل قدرت زیادی که دارند از بازدهی خوبی برخوردار هستند. سازندگان اعلام کردند که در ساخت Open GL 4.4 از فناوری های جدید استفاده شده است و ویژگی های جدیدی در آن تعبیه شده.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت اصلی تیم سازنده مراجعه کنید.

https://www.khronos.org/

http://www.bit-tech.net/news/bits/2013/07/23/opengl-opencl/1

 

 



 

Activison Blizzard کمپانی مشهوری که ساخت بازی های مختلف را بر عهده دارد، در حال گفتوگو هستند تا از طریق Vivendi تبدیل به کمپانی متقلی شوند.

در این قرارداد، ارزش کلی آن به رقمی در حدود 8.2 بیلیون دلار می رسد، که شامل ناشرین Triple –A به مبلغ 439 میلیون در کنار خریدن سهم، توسط کمپانی فرانسوی Telecom Company Vivendi به مبلغ 5.83 بیلیون و تیم و تشکیلاتی که توسط kotick و Braian Kelly اداره  می شود که آنها نیز چیزی در حدود 172 میلیون سهم به مبلغ 2.34 بیلیون خریداری کرده اند

http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/07/26/activision-blizzard-going-independent/1

 



 

جستوجوی محیط .....

در Metro Last Light شخصیت اصلی بازی (Artyom) می تواند وارد محیط های مختلفی شده و بدنبال آیتم های مختلفی باشدکه هر کدام بسته های مختلفی در اختیار بازیباز قرار می دهند. در حقیقت جستوجو در محیط در این نسخه نسبت به Metro 2033 گسترده تر شده که همین گستردگی باعث ایجاد درگیری های مختلف بین Artyom و دشمنان می شود. برای جستوجو در محیط به گاز ماسک نیاز دارید که می توان با کمی جستوجو به راحتی چندین عدد از آنها را در گوشه کنار، نزدیکی مردگان و بقایای موجودات مرده پیدا کرد. 



ادامه مطلب ...


به زودی بر روی Steam شاهد Half- Life Mod و Sven Co-oP خواهید بود.

 

به زودی در وب سایت Steam شاهد انتشار Half-Life Mod و Sven Co-oP که با کمک Valve آماده شده است، خواهید بود. تیمی که بر روی Half-Life کار می کرده است( 15 سال قبل) همکنون آماده انتشار ورژن جدیدی از Sven CooP است با استفاده از موتور قدرتمند Half Life ساخته شده است. این نسخه برای تمام کاربرانی که عضو وب سایت Steam هستند رایگان خواهد بود، در حقیقت این Mod نیازی به بازی اصلی برای اجرا ندارد و خود به تنهایی عنوانی جدا و مستقل محسوب می شود.

http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/07/18/half-life-co-op-mod-coming-to-steam/



انتشار تریلر بازی Mario & Luigi;Dream Team بسیار جالب بود

 

Nintendo تریلر جدیدی از Mario & Luigi ;Dream Team منتشر کرده است که تماما" در مورد Joke و خنده بود. تریلر را در منبع مشاهده کنید.

این بازی در تاریخ 11 آگوست در امریکای شمالی بر روی Nintendo 3DS منتشر خواهد شد.

http://www.technobuffalo.com/2013/07/19/mario-luigi-dream-team-trailer-is-all-about-the-funny/

 



Remake بازی HomeWorld HD توسط Gearbox

 

Gearbox حق امتیاز این بازی را از شرکت THQ خریده است، که این امر به آنها اجازه می دهد نسخه های جدیدی از بازی ساخته و منتشر کنند، هرچند می توانند نسخه های HD بازی های قبلی را هم بر روی کنسول های نسل حاظر عرضه کنند. تاکنون Gearbox مطلبی در مورد اینکه چه ایده های برای نسخه های بعدی این سری دارد منتشر نکرده ، ولی چیزی که برای همه مشخص و قابل درک است ساخته شدن نسخه های HD دو بازی HomeWorld 1 , 2 است. نکته ای که بسیار امیدوار کننده بوده و است انتشار آنها در GOG هست.

http://www.pcgamesn.com/homeworld-high-definition-remakes-works-gearbox

 



 

در هفته گذشته وب سایت Playstation Life Style با Mark Cerny (کسی که وظیفه طراحی PS4 را بر عهده داشته است) گفتوگو کرده است. مابین گفته های Mark Cerny مطلب جالبی وجود دارد که کمتر کسی بدان توجه می کند، بخشی از گفته های وی در مورد Port بازی های مختلف و آماده سازی آنها برای اجرا بر روی PS4 را باهم می بینیم:" برخی از بازی های Indie  تنها 4 هفته برای اجرا بر روی Ps4 زمان نیاز دارند در حالی که این امر برای بازی های AAA PC Game چیزی در حدود 2 ماه خواهد بود".

http://whatculture.com/gaming/aaa-pc-titles-can-run-on-ps4-within-2-months.php

 



شرکت Capcom همانند چندین نسخه از بازی های قدیمی خود ،دوباره دست به دامن بازیسازان غربی شده است و همکنون Strider یکی دیگر از محبوب ترین بازی های خود را زیر دستان Double Helix Games قرار داده است، این سازنده وظیفه ساخت Killer Instinct برای Xbox One را برعهده دارد. طبق جدیدترین اطلاعاتی که از سوی ناشر بازی منتشر شده است این بازی بر روی پلتفرم های PS3/PS4/Xbox360 و XboxOne در سال 2014 عرضه خواهد شد.

http://www.capcom-unity.com/gregaman/blog/2013/07/18/strider-returns-in-early-2014



 

بازی Deadly Premonition ;The Director’s Cut نیازمند چراغ سبز Steam است. ناشر بازی (Pising Star Games) برای عرضه این نسخه از بازی بر روی PC تریلری در شبکه Steam منتشر کرده که هدف از چنین عملی جمع آوری رای مثبت بازدیدکنندگان از این شبکه است. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص نشده است، زیرا تا به امروز Steam چراغ سبزی برای عرضه بازی از خود نشان نداده. برای دیدن تریلر می توانید به منبع مراجعه کنید.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=160687506



 

مبارزه  و دوری از مردم....

در ابعاد گسترده ای از بازی، دشمنان Artyom اصلا" متوجه حضور او نمی شوند. در حقیقت آنها اصلا" نسبت به حضور شما در سایه ها واکنشی نشان نمی دهد، برای اینکه بازی را بدون دردسر پشت سر بگذارید بهترین شرایط انجام بازی این است که همیشه Artyom را از درون سایه ها به سمت هدف هدایت کنید. فقط زمانی تصمیم به نابودن کردن دشمنان بگرید که زنگ های اخطار روشن شده اند و چاره ای برایتان باقی نمانده است، البته اگر در محیط باز هستید می توانید به جای مبارزه با آنها از دید مخفی شوید تا وضعیت اضطراری به حالت عادی تبدیل شود.



ادامه مطلب ...


 

Metro;Last Light

genre: shooter

developer: 4A Games

publisher: Deep Silver / Koch Media

platform: PC, XBOX360, PS3

rated: PEGI: Age 18+ / ESRB: Matur

 

 با سلام به دوستان. در این تاپیک سعی بر این داریم تا راهنمای قدم به قدمی هرچند مختصر در اختیار بازیبازانی که هنوز Metro :Last light را بازی نکرده اند یا در مراحلی از آن با مشکل رو به رو شده اند آماده کنیم. در این راهنما تمام بخش های بازی به تصویر کشیده می شود. لازم به ذکر است که این راهنمای قدم به قدم شامل بخش های مختلفی از بازی می شود که نمونه هایی از آن را می توان تروفی ها و Dartyom Diary Pages نام برد.خب بهتر می بینیم تا راهنمای بازی را با کمی راهنمایی در مورد مبارزه با دشمنان (هیولاها/Monester) شروع کنیم.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : رضا میرزائی

فقط برای test کردن خودم این کار رو می کنم.



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.